This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Smarter Coffee 2nd Gen ondersteuning

Beste Homeys,

Ik heb onlangs een Smarter Coffee 2nd gen aangeschaft, en was in de veronderstelling dat deze ook ondersteund word door Homey, Nu probeer ik het koffiezetapparaat toe te voegen aan de homey apparaten maar deze wordt niet gevonden. 

Hebben jullie enig idee of deze wordt ondersteund of dat hier plannen voor zijn in de toekomst?

Groet,

Comments

  • Denesh said:
    Beste Homeys,

    Ik heb onlangs een Smarter Coffee 2nd gen aangeschaft, en was in de veronderstelling dat deze ook ondersteund word door Homey, Nu probeer ik het koffiezetapparaat toe te voegen aan de homey apparaten maar deze wordt niet gevonden. 

    Hebben jullie enig idee of deze wordt ondersteund of dat hier plannen voor zijn in de toekomst?

    Groet,
    Beste lijkt me om een melding te maken op de bijbehorende github pagina, zodat de melding ook echt bij athom terecht komt.
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited December 2017
    Altijd eerst checken of wat je koopt ondersteund is op de app pagina, zeker als je het zelf niet kunt toevoegen aan de app d.m.v. een PR. Zoals hierboven gezegd open een issue op de github pagina van de app zodat er een officieel verzoek is om dit toe te voegen (dit is een forum community om erover te discussieren). Geef daarbij zoveel mogelijk informatie en wees bereid om mee te helpen  met testen aangezien jij het apparaat hebt.
  • Je zou het kunnen proberen met IFTTT.
    Ben je trouwens tevreden over de smaak van de koffie? Bij mij heeft het heel lang geduurd voor ik een koffie had gevonden die lekker smaakt.
  • Denesh said:
    Beste Homeys,

    Ik heb onlangs een Smarter Coffee 2nd gen aangeschaft, en was in de veronderstelling dat deze ook ondersteund word door Homey, Nu probeer ik het koffiezetapparaat toe te voegen aan de homey apparaten maar deze wordt niet gevonden. 

    Hebben jullie enig idee of deze wordt ondersteund of dat hier plannen voor zijn in de toekomst?

    Groet,
    hier is een issue voor het verbinden van de Smarter Coffee 2nd gen met Homey:

    https://github.com/athombv/homey/issues/1983
Sign In or Register to comment.