This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Apparaten tegelijkin/uitschakelen via Klik aan Klik uit

PT2017PT2017 Member
edited December 2017 in Nederlands
Goedemorgen. Ik ben nog vrij nieuw met de Homey, dus misschien een stomme vraag. 
Ik heb vooralsnog bijna alleen maar kaku materiaal. Zo heb ik 3 schemerlampen aangesloten op de (APA3-1500R). Deze bedien ik ook via de bijbehorende afstandbediening.

Nu heb ik  ook een wandschakelaar (AWST-8802) waarmee ik alle 3 de lampen in een keer wil bedienen.
Dit heb ik met een vrij simpele flow proberen in te stellen (zie screenshot)

Probleem is dat eerst lamp 1 wordt ingeschakeld, dan lamp 2 en vervolgens lamp 3. Hier zit best wel een vertraging tussen.
Is het mogelijk om deze in een keer te laten schakelen?


flow.png 393.7K

Comments

  • Tegelijk kan niet met 433 (KaKu) maar ze zouden korte tijd achter elkaar moeten schakelen. Hoe lang zit ertussen?
  • ongeveer 2 seconden.
    Wanneer ik op de knop "Alles uit" van de afstandbediening druk worden deze wel tegelijk uitgeschakeld.
    In de flow kan ik echter niet kiezen bij "dan": "druk op knop alles uit van de afstandbediening"
  • die vertraging is wel mijn beleving ook met KaKu, duurt een seconde of 10-15 voordat alle KaKu dingen na elkaar uitgeschakeld zijn die onder elkaar staan in dezelfde " alles uit "  flow
  • @PT2017 wil je deze lampen altijd tegelijker aan en uitschakelen?

    Dan zou je de lampen ook hetzelfde signaal kunnen leren...
    maar dan heb je niet de gelegenheid meer om ze individueel aan of uit te schakelen..
  • KvMKvM Member
    edited December 2017