This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Tv gids

12346»

Comments

  • @boes20  heb de fout gevonden en deze opgelost. Github is ook weer geupdate.
  • boes20boes20 Member
    ik heb wat dingen zitten testen. het aanvinken van de favorieten werkt nu. maar ik heb een flow gemaakt en getest maar hij wil niet werken.

    en bij de flow kaart een programma start op kanaal krijg ik weer een foutmelding 

    Ik heb een flow met  de hamony hub. als ik zeg ik wil tv kijken, gaat me tv aan. maar nu zegt hij ook de 2 programma`s op npo.


     Echt top dat je deze app wil maken. 

  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    Dat de flow 'een programma start op kan..' niet werkt ben ik mij van bewust. Die moet ik nog een keertje fixen. Echter zou de andere flow het moeten doen. Ik zal het eens gaan testen wat er daar mee mis gaat. Voor nu zou je de 'een favoriet programma start' trigger willen gebruiken? 

    Ik heb inmiddels github geupdated. Hierdoor zal de tvgids app niet meer triggeren op het woord TV maar op de tekst 'op tv' / 'on tv'. Verder zal de andere speech trigger 'op <kanaalnaam>' nog steeds blijven werken.
  • boes20boes20 Member
    Oke is goed. Ik wacht het rustig af wanneer ik weer wat moet testen

  • boes20boes20 Member
    ik kan nou maar weer 1 favoriet aanvinken en slaat hem ook niet meer op.
    het probleem met tv kijken is opgelost
  • boes20 said:
    ik kan nou maar weer 1 favoriet aanvinken en slaat hem ook niet meer op.
    het probleem met tv kijken is opgelost
    Dat probleem steekt soms de kop op... heb het nu net aangepast en getest en kan nu weer meerdere favorieten toevoegen. Ook is het triggeren opgelost. Er lijkt iets te zijn met het sturen van pushberichten aangezien in een flow die ik gebruik om te testen ik geen bericht krijg maar als deze kaart vervang door de spraak (Dus homey verteld mij welk programma start) dan hoor ik netjes het programma. 
  • boes20boes20 Member
    Oke top. Ga het morgen testen
  • boes20boes20 Member
    Ik kan weer meerdere favorieten aanvinken. Maar naar 1 keer dat de flow werkte reageerde hij daarna niet meer op mijn favorieten.
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    Je hebt meerdere favorieten en hij triggert alleen bij de eerste favoriet en de rest negeert hij? 
  • boes20boes20 Member
    Ja klopt nou doet hij niks meer
  • Raar. Hier krijg ik het niet gereproduceerd. Heb net dit lijstje van favorieten gemaakt: 

    in deze flow: 

    en kreeg netjes 6 push berichten. 
  • boes20boes20 Member
    Oke vaag als ik dat doe gebeurd er niks.
  • boes20boes20 Member
    Ik heb net nog een keer getest. Ik weet niet wat ik fout doe.
  • boes20 said:
    Ik heb net nog een keer getest. Ik weet niet wat ik fout doe.
    mmm dit zouden we eens anders moeten kunnen onderzoeken. Misschien binnenkort eens via teamviewer sessie dat ik met je mee kan kijken op de console van je homey zodat ik kan zien wat er gebeurt? 
  • boes20boes20 Member
    Oke is goed
  • phbphb Member
    @jjtbsomhorst  Als ik probeer een kanaal in te vullen dan krijg ik deze melding



  • @phb klopt. Dat is nog een dingetje waar ik mee bezig ben ;)
  • @jjtbsomhorst Zijn er nog updates waar je mee bezig bent? Of moet ik op Github kijken voor de meest recente versie?
  • Ben op dit moment niet met de ontwikkeling verder bezig door andere zaken. Op github staat altijd de laatste versie
  • Zou iemand hier weer een app voor kunnen maken :)?
  • @jjtbsomhorst, this link isn't working anymore, is it? I would like to install this great app.

    https://github.com/jjtbsomhorst/eu.jeroensomhorst.tvgids/tree/beta
  • Heb een tijd geleden de stekker uit het project getrokken aangezien ik het niet goed werkend kreeg. misschien in de toekomst dat ik er weer iets mee ga doen.
Sign In or Register to comment.