This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed Solved

[Solved] Telefoons toevoegen voor push berichten

ThijssenGThijssenG Member
edited December 2017 in Archive
Vandaag wil ik brandmelders installeren op mijn Homey en deze in flows gebruiken. Nu wil ik de telefoons van iedereen toevoegen aan homey, zodat ik naar iedereen een pushbericht kan sturen. Hoe doe ik dat? Mijn zoektocht in het forum strand telkens op andere zaken maar niet wat ik zoek.

ModBreak: Moved to Nederlands
Tagged:

Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited December 2017
    ThijssenG said:
    Vandaag wil ik brandmelders installeren op mijn Homey en deze in flows gebruiken. Nu wil ik de telefoons van iedereen toevoegen aan homey, zodat ik naar iedereen een pushbericht kan sturen. Hoe doe ik dat? Mijn zoektocht in het forum strand telkens op andere zaken maar niet wat ik zoek.
    Homey app installeren op de telefoon en gebruiker laten inloggen, vervolgens kun je in de notificatie kaart de telefoon selecteren waar de notificatie heen moet. 
  • Gebruiker heb ik de app laten installeren, account aangemaakt. Gebruiker heeft zich aangemeld op Athom.
    Daarna ingelogd via de app op de telefoon. Ondanks dat, kan ik haar geen push bericht versturen. Blijf alleen mezelf zien andere namen kan ik niet selecteren in de flow.

  • ThijssenG said:
    Gebruiker heb ik de app laten installeren, account aangemaakt. Gebruiker heeft zich aangemeld op Athom.
    Daarna ingelogd via de app op de telefoon. Ondanks dat, kan ik haar geen push bericht versturen. Blijf alleen mezelf zien andere namen kan ik niet selecteren in de flow.

    Ingelogd met hetzelfde account of ander account, en gebruik je de officiele Homey app of de beta app? Wat zie je als je op my.athom.com en dan naar "my phones" gaat (zie hie voor meer informatie -> https://forum.athom.com/discussion/comment/63614/#Comment_63614)
  • Het is gelukt. Had bij haar geen phones toegevoegd. Ik kan nu deze selecteren om een push bericht te versturen. Bedankt voor de snelle reactie.
This discussion has been closed.