This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

Fibaro schakelt lampen niet aan

YpeYpe Member
edited November 2017 in Nederlands
ik heb vorige week in mijn bijkeuken een fibaro motion sensor geplaatst. Deze moet een fibaro inbouw schak en een kaku inb. Aanzetten. Ik wordt gezien maar toch gaan vaak de lampen niet aan. Iemand een idee ?
Tagged:

Comments

  • Ik veronderstel dat je er een flow voor gemaakt hebt?  :p

    Hou anders even de app open als je naar je bijkeuken gaat, en kijk bij je sensor of het Motion alarm afgaat op het moment dat het licht zou moeten aangaan?
  • YpeYpe Member
    edited November 2017
    Ja heb er een flow van gemaakt. Wanneer sensor is “aan”  lichten gaan stuk voor stuk aan en met een delay van 15 min weer uit. Tenminste, soms doen ze dat
    De app detecteerd beweging 
  • En hoeveel Kaku lampen gaan er aan? Of is dat maar 1 schakelaar? Anders misschien een delay inbouwen dat er eerst 1 aan gaat en na 2 seconde de volgende?
  • 1 kaku en 1 fibaro. Maar dat is denk ik idd een interessante opm. Die ik ga testen
  • Blijkt dat de fibaro even helemaal niks deed. Homey gereboot. Dat die kaku soms weigert oke daarom ben ik ze ook beetje bij beetje aan het vervangen



Sign In or Register to comment.