This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

[Solved] Problemen fibaro motion sensor

weerderhofweerderhof Member
edited November 2017 in Archive
hallo ik heb 2 weken geleden een fibaro motionsensor gekocht nieuw model. Het kopplene lukt niet erg goed,  desensor wel blauw maar er kwam geen koppeling tot stand na verschillend ekeren lukte het wel. Vervolegsn na enkele dagen een sabotage allarm welke actie bleef. Na verschillende malen de app verwijderen en ressetten van de fibaro leek alles weer oke. Echter n enkele dagen weer een aanblijven sabotage signaal ondanks instelling 0 (sabotage uit) vandaag helaas weer. Zelfs beweging en sabotage bleven aan. Herhaalde pogingen  met verwijderen ap en resetten geen succes allarm bleef. En nu weigert hij weer om te koppelen.

mijn vraag is of wr iets met de fibaro is of dat het in de app en homey zit? Andere tips zijn ook welkom.
Tagged:

Comments

  • Oy1974Oy1974 Member
    edited October 2017
  • Ik ben dus niet de enige.
  • Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaar van de Fibaro app om hier naar te kijken, thanks voor het delen!
  • weerderhofweerderhof Member
    edited October 2017
    Bedankt voor het doorgeven, ik vind homey een vooruitgan t.o.v. Mijn homewizard
  • Is een bekende bug, word opgelost in firmware versie 1.5.5
  • is dit feitelijk al opgelost? ik heb sinds gister de motion sensor, maar sinds ik hem heb opgehangen, knipperd de sabotagealarm al in mijn homey dashboard.

    of is er een instelling die ik over het hoofd zie?
  • FredHFredH Member
    Ik heb dat ook nog steeds bij versie 3.2 altijd sabotage alarm aan bij versie 2.7 niet.
  • BramBram Member
    We zijn bezig met een nieuwe update voor de Fibaro app die de laatste problemen met de motion sensor moeten oplossen. Ik hoop dat we deze app in de komende weken kunnen uitbrengen naar beta
  • Louis28Louis28 Member
    edited August 2018
    Dus dan koop je een Fibaro motionsensor gebaseerd op Athoms eigen best buy guide, om er vervolgens achter te komen dat het helemaal niet werkt.
Sign In or Register to comment.