This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

Type Homey?

MecallieMecallie Member
edited September 2017 in Nederlands
Hoi,

Ik ben van plan om een 2e hands Homey aan te schaffen.  Deze is gekocht in april 2016 .
Hoe weet ik of dit het type Homey is met de Raspberry pi of die met de latere productie soc?

Kan ik dat achterhalen aan de hand van de verkoopdatum, of een serienummer of iets dergelijks?

Thanks!
Tagged:

Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited September 2017
    Mecallie said:
    Hoi,

    Ik ben van plan om een 2e hands Homey aan te schaffen.  Deze is gekocht in april 2016 .
    Hoe weet ik of dit het type Homey is met de Raspberry pi of die met de latere productie soc?

    Kan ik dat achterhalen aan de hand van de verkoopdatum, of een serienummer of iets dergelijks?

    Thanks!
    Geen idee wat je met bovenstaande precies wilt vragen maar er is maar één type Homey beschikbaar voor de consument welke zowel de backers van Kickstarter hebben gekregen als die nu te koop via Athom of andere winkels zoals Mediamarkt.
  • Mecallie said:
    Hoi,

    Ik ben van plan om een 2e hands Homey aan te schaffen.  Deze is gekocht in april 2016 .
    Hoe weet ik of dit het type Homey is met de Raspberry pi of die met de latere productie soc?

    Kan ik dat achterhalen aan de hand van de verkoopdatum, of een serienummer of iets dergelijks?

    Thanks!
    Geen idee wat je met bovenstaande precies wilt vragen maar er is maar één type Homey beschikbaar voor de consument welke zowel de backers van Kickstarter hebben gekregen als die nu te koop via Athom of andere winkels zoals Mediamarkt.
    Voor iemand die niet weet wat de vraag is is je antwoord in ieder geval helder :)
    Ik dacht dat de versie met Raspberry PI ook verkocht was aan consumenten, dat is dus niet zo. Toppie!

    Bedankt voor de snelle reactie!
Sign In or Register to comment.