This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Fibaro Bewegingsmelder na update opnieuw erin moet zetten

Na elke update van Homey moet ik mijn Fibaro bewegingsmelder opnieuw installeren in homey omdat ik dan geen gegevens meer ziet van de batterij status en sabotagealarm. 

Weet iemand hier een makkerlijker manier voor zodat ik niet elke keer alles opnieuw moet instellen



Comments

  • Boltje said:
    Na elke update van Homey moet ik mijn Fibaro bewegingsmelder opnieuw installeren in homey omdat ik dan geen gegevens meer ziet van de batterij status en sabotagealarm. 

    Weet iemand hier een makkerlijker manier voor zodat ik niet elke keer alles opnieuw moet instellen



    Hier ben ik ook wel benieuwd naar, mijn batterij status zie ik ook al een tijdje niet meer wist alleen niet hoe dit kwam.
  • dat is bekend maar wat bedoel je met opnieuw installeren,verwijderen en opnieuw pairen misschien ?? want dat is niet nodig,gewoon de sensor in de buurt van homey drie keer op knop drukken en hij zal alles weer aangeven
    opletten dat je het drie keer drukken goed doet,het blauwe licht moet oplichten
  • @satbopper

    bedankt voor tip, ga het straks gelijk uitproberen
  • Mijn ervaring is dat na elke update of restart van Homey het tot een uur kan duren eer je Fibaro bewegingsmelder volledig functioneert. Mijn advies: wacht bij de volgende restart / update van Homey minimaal een uur en check dan de status van het e.e.a.
  • @satbopper

    Ik heb het geprobeerd, helaas werkt het niet :(

    @CorvdNiet

    Klopt wat je zegt dat had ik ook al gezien maar helaas niet voor alles dus :( 
Sign In or Register to comment.