This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

KaKu AWST-8800 & AWST-8802 bereik plotseling slecht

edited July 2017 in Nederlands
Sinds enkele dagen is het bereik van de wandschakelaars plotseling heel slecht geworden.
Hebben hier meer mensen last van?

Ik dacht eerst dat het aan de batterijen van de schakelaars lag. Dus deze vervangen maar toen bleef het nog slecht.
Nieuwe wandschakelaar gehaald en deze gekoppeld maar toen bleek deze ook niet normaal te werken.

Dus ben benieuwd of er meer mensen zijn met problemen?
Tagged:

Comments

  • bvdbosbvdbos Member
    22 juni is er een update geweest die verder geen invloed zou kunnen hebben. 21 juni is er een update gefixt die op 20 juni problemen gaf. Je zit op versie 3.1.4 of 3.1.5 van KaKu?
  • Ik zit op versie 3.1.5 maar had ook niet gelijk na de update last.
    Dat vond ik ook al raar!
    Ik heb ook de 433mHz controller opnieuw opgestart maar hierdoor ook geen verbetering.
  • Zijn er nieuwe verstorende bronnen/apparatuur bij jou of de buren, een simpele babyfoon kan al verstoren
  • Nee geen nieuwe apparaten thuis. Buren zal ik nog eens vragen.
  • Heb je de Homey  al even spanningsloos gemaakt? Help soms als het van slag is.  
    Maar een babyfoon bij de buren kan het voor jouw verzieken!
  • Als ik een afstandsbediening (AYCT-102) op dezelfde locatie gebruik dan schakelen de lampen wel gewoon aan/uit.
    De buren hebben geen andere apparaten aangeschaft.
  • Bij mij is heb bereik van de AWST 8802 ook erg slecht +/- 3 meter in zicht. Er staan alleen wel 2 babyphones in de buurt dus dat zal ook niet ten goede zijn, hij is nieuw dus een andere batterij zal ook niet helpen denk? Dan maar wachten op de update voor een zigbee schakelaar!
  • bvdbosbvdbos Member
    Die babyphones zullen in ieder geval geen goed doen... Maar dat zou bij zigbee een storing kunnen geven (ligt aan type babyfoon).
  • Ik kon geen stoorzenders vinden. Heb het maar opgelost met 2 nieuwe Z-wave me wandzenders (ZME_WALLC-S) deze werken perfect!
  • cautjecautje Member
    Een lage batterij van een weerstation in de buurt kan dit ook veroorzaken, deze gaat dan de ether vol spugen met batterij laag meldingen.
  • Ik lees net je reactie.
    Dus dacht gelijk nog eens proberen. En het bereik is nu weer goed.
    Misschien toch een buurman met een lege batterij van zijn weerstation ofzo!
  • cautjecautje Member
    Dat zou idd zomaar kunnen.
    Succes!
Sign In or Register to comment.