This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Q by Paul neuhaus

bartglimbartglim Member
edited July 2017 in Nederlands
beste allen, straks met activatie van Zigbee in v 1.4 is er toevallig iemand van plan een app te maken voor Q lampen van Paul neuhaus. Dit zijn zigbee lampen die voor de update van Hue ook via de bridge werkten maar nu helaas niet meer. Het zou geweldig zijn als die ook via de homey aan gestuurd kan worden. Helaas zelf niet technisch genoeg om zelf een app te maken dus dan hier de vraag

thanks

bart

Comments

  • bvdbosbvdbos Member
    Mod: Ik heb je discussie naar de categorie "Nederlands" verplaatst.... Maar aangezien het een Duits merk is, misschien beter om je vraag in het Engels te stellen in apps?

    Ik heb even gegoogled maar nog geen signaal-definitie gevonden. Die zal wel nodig zijn vermoed ik. Maar aangezien 1.4/5 nog niet uit is, is het mij nog niet duidelijk hoe moeilijk of makkelijk dit zou kunnen.
  • @bartglim Versie 1.4 zal zoals Athom heeft laten weten nooit het daglicht zien behalve bij ons in developer preview, wij krijgen juist deze week 1.5 vanwege mogelijk uitstel op het activeren van de zigbee chip voor iedereen vanwege het vertrek van de developer zoals hier verteld. Zoals verder @bvdbos aangeeft zijn technische details hierin wel van belang dus wellicht dat je deze alvast kunt verzamelen waardoor wellicht gemakkelijker een ontwikkelaar uit de community dit zou kunnen maken dan dat deze het moet opzoeken voor iets wat hij zelf niet heeft.
  • @lubberkramer dank je wel voor de informatie. Ik ga dan in de tussentijd dan even kijken of ik achter de technische details kan komen.
  • swtttswttt Member
    Past niet helemaal in mijn interieur maar opsich wel mooie lampen :smile:
Sign In or Register to comment.