This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

Wanneer update Homey-app?

Ik heb nu al geruime tijd mijn Homewizard vervangen door de Homey. Alles heb ik goed kunnen omzetten en werkt naar volle tevredenheid.

Maar de app van de Homewizard mis ik. Hierin kon je alles instellen zonder gebruik te maken van een pc. De app van Homey vind ik erg bekrompen en pas niet bij de kwaliteit van het product.
Ik verzoek dan ook het Homey-team eens is te kijken naar de app van de Homewizard.

Bij de Homey-app zou ik graag kleinere iconen willen zien  zodat er meer op het scherm passen en de landscape-modus. (eigenlijk vergelijkbaar aan Homeydash).

Wanneer kunnen we echte update verwachten van de Homey-app?


Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited July 2017
    @wilkel Athom heeft dit aangekondigd, dat kun je hier lezen . Hier zal ook dashboard/widgets onder komen te vallen. Afgelopen woensdag was er een dev meetup in Utrecht met Athom waar we hier ook over gesproken hebben, Athom zit momenteel nog in de fase om te bedenken de hoe/wat en versie 2.0 moet als alles goed gaat einde van het jaar nog beschikbaar zijn. Tot die tijd zal Athom langzaam steeds meer informatie delen.
This discussion has been closed.