This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Hoelang duurt het om een KAKU remote te koppelen?

loutje020loutje020 Member
edited July 2017 in Nederlands
Hoelang duurt het om een KAKU remote te koppelen?
Ik ben al 5 minuten beg en geen koppeling, meerdere afstandsbedieningen geprobeerd. <span>:neutral:</span>

Comments

  • Als je koppelt via de afstandbediening dan moet het meteen gekoppeld zijn.
  • vreemd dit werkt dus niet bij mij. Ik moet willekeurige knopjes indrukken en dit blijft er al voor 5 minuten staan  :/
  • JPeJPe Member
    Het is wel nodig om dit dicht bij de Homey te doen voor een goede ontvangst van de signalen!
  • En je pop-up blokker/virus scanner ff in de gaten houden!
  • En je pop-up blokker/virus scanner ff in de gaten houden!
    Deze tip kan ik niet plaatsen, volgens mij is het geen pop-up (in de zin van een browser venster/tab) en een string die je krijgt van Homey lijkt mij ook niet daaronder te vallen. 

    @loutje020

    Welk type KAKU remote heb je en wat probeer je te koppelen?
    Soms als de RF chip in Homey een kuur heeft helpt het Homey even (een seconde of 10 -30) van de spanning te halen en opnieuw op te starten. Met de App geïnstalleerd moet het daarna gelijk lukken. 
  • AaronAaron Member
    Als ik je goed begrijp blijft hij je vragen om de knopjes van de ab in te drukken. Dit laat hij ook visueel zien. Dit doe je een paar keer en dan ga je verder. Je hoeft niet te blijven drukken.
    Ik kan het nu niet testen maar volgens mij is dat hoe het gaat (is lang geldeden dat ik een ab gepaired heb)
  • Als je op de knop van de AB drukt, dan moet het device blauw worden in het scherm en moet het schuifje voor aan/uit op aan gaan. Het apparaat moet dan ook daadwerkelijk aangaan. Als dat gedaan is kan je op volgende klikken en aangeven wat voor apparaat er aan hangt en zo de koppeling voltooien.
Sign In or Register to comment.