This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Tv gids

1235

Comments

  • phbphb Member
    Via programma gids , kan ik vrijdag kiezen , daarna een zender, maar geen programma's meer selecteren. Kan opeens ook geen favoriete kanalen meer selecteren. Krijg weer een foutmelding


  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    @phb
     Heb net github weer geupdate. Zou je het nog eens willen proberen. (Welke firmware gebruik je trouwens?)
  • phbphb Member
    Eerste  helft is bijna afgelopen <span>:smile:</span>
  • phbphb Member
    Firm are 1.3.0 rc11
  • boes20boes20 Member
    Bij mij staat er alleen 1.3.0
    Rc staat er niet meer achter
  • boes20boes20 Member
    Hoe kan je op github precies zien of je de goede hebt gedownload?
  • boes20 said:
    Hoe kan je op github precies zien of je de goede hebt gedownload?
    Als je van de juiste branche download krijg je altijd de nieuwste versie
  • boes20boes20 Member
    Het is nog steeds 0.0.7?
  • phbphb Member
    @jjtbsomhorst lijkt nu goed te gaan  heb een favoriete programma ingesteld om straks te testen. Stem opdrachten werken ook . Top tot nu toe :)
  • phbphb Member
    @boes20   Op github bèta staat altijd de laatste versie
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    @boes20 ik werk niet bij elke bug die ik vind de versie in de app.js bij anders zou ik nu op versie 12.1 of zoiets zitten. De beta branch is er voor om te zorgen dat je de grootste bugs eruit zijn en als dat zo is naar stable een nieuwe versie te releasen. Dus mocht deze versie goed bevallen dan kan ik deze versie om dopen naar de 0.1.0 versie en die in stable zetten. Althans dat is de bedoeling.

    @phb Fijn dat het nu opgelost is en dat de stemopdrachten werken daar was ik vooral even benieuwd naar. Als er nog tips / feature requests zijn hoor ik het graag.  Ik wacht nog even het resultaat af van je test met de trigger. Wanneer dat goed is gegaan dan zal de nieuwe versie uit de beta gaan submitten in de appstore. En dan eens nadenken over een stable versie release ;)
  • boes20boes20 Member
    Oke dank voor de info :)

    Bij favoriete kanalen kan ik wel aanvinken maar als ik dat doe bij programma gids crasht hij.

    Dat vragen aan homey wat er op tv is werkt top :)
  • phbphb Member
    @jjtbsomhorst  De eerste trigger heeft gewerkt :) Jinek start  over 5 minuten
  • Dat is mooi. Dan ga ik deze versie pushen in de app store. En nu nog iets verzinnen om programma's die herhalen te kunnen vastleggen ;)
  • boes20boes20 Member
    Raar dat hij bij mij wel crasht.
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    boes20 said:
    Oke dank voor de info :)

    Bij favoriete kanalen kan ik wel aanvinken maar als ik dat doe bij programma gids crasht hij.

    Dat vragen aan homey wat er op tv is werkt top :)
    Kun je eens een screenshot plaatsen van de melding die je krijgt als de app crashed? Ik heb zelf de huidige stable firmware dus het zou een firmware probleem kunnen zijn. Ik ga mijn Homey niet voorzien van Beta firmware op dit moment. 
  • boes20boes20 Member
    Ik krijg alleen de melding: de app tvgids voor homey is gecrasht, en de ontwikkelaar is op de hoogte gesteld. En op me telefoon typerror:value is not a function. Of moet ik ergens anders nog wat bekijken?
  • Heb je de app geïnstalleerd met de CLI tools? Als dat zo je zou je eens de app via de run optie (ipv install) kunnen draaien en kijken wat je op de console ziet ? 
  • boes20boes20 Member
    Oke ik ben nu niet thuis. Zal vanavond kijken
  • Heb inmiddels github weer geupdate ( beta branche). Had nog een bugje ontdekt in de settings ui. 
  • phbphb Member
    edited June 2017
    Bijgewerkt hier . .. Jeroen , wat kan ik met "Op deze pagina kun je aangeven welk kanaal gebruikt wordt voor welke zender"

    Ok  zie het al ...te gebruiken in een flow  :)
  • phb said:
    Bijgewerkt hier . .. Jeroen , wat kan ik met "Op deze pagina kun je aangeven welk kanaal gebruikt wordt voor welke zender"

    Ok  zie het al ...te gebruiken in een flow  :)
    Inderdaad. Dat is voor flows. Wanneer je een slimme tv hebt waar je ook de zender mee kan sturen kun je hier voor een bepaald kanaal de juiste zender instellen. Die zou vervolgens in een flow gebruikt kunnen worden. Echter heb ik dit zelf nooit getest echt getest met een slimme tv ;)

    Maar begrijp ik nu dat het werkt of nog niet?
  • phbphb Member
    Dat et die slimme tv flow moet ik nog even testen  :)
  • Ik heb even nagedacht hoe ik de favorieten zo kan instellen dat wanneer deze een herhaling heeft op de dag er na je dat kan aangeven. Zelf zat ik de denken aan een knopje waarmee je kunt aangeven dat je herhalingen van dit programma ook wilt zien. Als je daar dan op klikt wordt er gezocht naar herhalingen van dat zelfde programma (op naam) op dezelfde tijd. Dus als een programma ook 'smorgens wordt uitgezonden dan moet je die apart als favoriet opnemen. 

    Is dat een goede optie denken jullie?
  • boes20boes20 Member
    bedoelde je dit?
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited June 2017
    boes20 said:


    @boes20 dit bedoelde ik inderdaad. Heb inmiddels gevonden wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn en heb dus net een update op github gedaan. 
  • boes20boes20 Member
    nou kan ik bij programma gids wel een programma aanvinken. maar nu kan je er maar 1 aan vinken. kan nu maar 1 favorieten kiezen.
  • Crashed de app als je een favoriet aanvinkt  ?
  • boes20boes20 Member
    nee dat niet meer. maar de kan maar 1 aanvinken. als je een tweede doet gaat het eerste sterretje weg.
    en bij de lijst favorieten staat alleen de laatste die aangevinkt is.
Sign In or Register to comment.