This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Neo coolcam deurbel

Ik zit te kijken op aliexpress, en de hebben daar een neo coolcam deur bel met camera in de aanbieding. Nu zit ik in de neo app te kijken, en zie hem er niet tussen staan. Werkt Homey dan wel met deze deurbel?

Comments

  • @chico deze deurbel is WiFi gebaseerd. 
    De Neo app ondersteunt alleen Z-wave Neo coolcam devices. Er zijn momenteel geen plannen om de app uit te breiden of een losse app te maken voor de WiFi deurbel of andere WiFi Neo devices.
  • ChicoChico Member
    @chico deze deurbel is WiFi gebaseerd. 
    De Neo app ondersteunt alleen Z-wave Neo coolcam devices. Er zijn momenteel geen plannen om de app uit te breiden of een losse app te maken voor de WiFi deurbel of andere WiFi Neo devices.
    Dat is duidelijk. Helaas hij ziet er mooi uit. Is er iets anders wat er op lijkt dat hij wel ondersteund?
  • @Chico Homey kan ermee werken als er een app voor komt maar staat los van de bestaande zwave neo app omdat het geen zwave is zoals @TedTolboom al liet weten. Zoek je een slimme deurbel die met Homey werkt zoek dan eens op doorbird of ring in de app store
  • rtnartna Member
    @Chico Wellicht is hij via http te besturen maar daar zou ik niet op gokken als ik jou was.
  • RuudvBRuudvB Member
    Chico said:
    Ik zit te kijken op aliexpress, en de hebben daar een neo coolcam deur bel met camera in de aanbieding. Nu zit ik in de neo app te kijken, en zie hem er niet tussen staan. Werkt Homey dan wel met deze deurbel?
    Snel vergeten; ik heb er eentje in huis gehad. Totaal niet te vergelijken met de hoogwaardige z-wave producten.
    Catagorie prullaria, werkt soms wel meestal niet. Ik heb hem snel retour gestuurd.
  • ChicoChico Member
    @Chico Homey kan ermee werken als er een app voor komt maar staat los van de bestaande zwave neo app omdat het geen zwave is zoals @TedTolboom al liet weten. Zoek je een slimme deurbel die met Homey werkt zoek dan eens op doorbird of ring in de app store
    Zien er mooi uit, alleen wat een prijskaartje hebben ze zeg...

  • ChicoChico Member
    RuudvB said:
    Chico said:
    Ik zit te kijken op aliexpress, en de hebben daar een neo coolcam deur bel met camera in de aanbieding. Nu zit ik in de neo app te kijken, en zie hem er niet tussen staan. Werkt Homey dan wel met deze deurbel?
    Snel vergeten; ik heb er eentje in huis gehad. Totaal niet te vergelijken met de hoogwaardige z-wave producten.
    Catagorie prullaria, werkt soms wel meestal niet. Ik heb hem snel retour gestuurd.
    Bedankt voor de info, ik ga ze dan maar snel vergeten :). Moet wel iets hebben dat werkt natuurlijk . 
Sign In or Register to comment.