This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Tv gids

1356

Comments

  • boes20boes20 Member
    Ik heb de app in de appstore gedownload. Maar als ik een flow maak doet hij niks. En bij de een programma start op kanaal komt er een fout melding
  • jovinkjovink Member
    @boes20 heb je bij instellingen een programma toegevoegd aan je favorieten? 
  • boes20boes20 Member
    Ja dat heb ik gedaan. Je moet toch alleen programma aan vinken? 
  • boes20 said:
    Ik heb de app in de appstore gedownload. Maar als ik een flow maak doet hij niks. En bij de een programma start op kanaal komt er een fout melding
    Kun je een screenshot maken van de foutmelding die je te zien krijgt als je het kanaal stukje doet? In principe zou het zo moeten zijn dat je

    1. De applicatie installeert
    2. In de instellingen een favoriet aanmaakt (zorgen dat het sterretje zwart wordt)
    3. controleren in de favorieten of dat die er tussen staat
    4. Een flow maken die werkt op favorieten. Deze zou elke x seconden moeten controleren en dus moeten af gaan op een bepaald moment. 
  • boes20boes20 Member
    edited May 2017
    Eerste 3 werken gewoon. Ik zal straks foto maken van de flow
  • @jjtbsomhorst

    Great app !

    But triggers are here also not working.. See below the flows I made.
    When I do manual test in the flow-editor it's working...but automatic not..?



  • Weten we zeker dat we allemaal de goede beta gebruiken? Is er voor de beta Channel geen approvement nodig dan?
  • Weten we zeker dat we allemaal de goede beta gebruiken? Is er voor de beta Channel geen approvement nodig dan?
    Heb de beta uit de app-store geinstalleerd...
  • boes20boes20 Member

    en die flow een paar berichten terug werkt bij mij ook niet.
  • mbalik79 said:
    Heb de beta uit de app-store geinstalleerd...
    En ik de beta van github en bij mij werkt het. Vandaar mijn vraag.
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited May 2017
    Vandaar een beta ;). Ik heb zojuist de app geinstalleerd vanuit de Store en de trigger werkt hier wel. Het kiezen van een favoriet in een card is inderdaad kapot. 
  • boes20boes20 Member
    Raar dat trigger bij mij niet werkt.
  • Dat is inderdaad een beetje gek. Ik zal binnenkort eens kijken of ik een aanknopingspunt kan vinden waarom dit gebeurt. 
  • boes20boes20 Member
    Ik heb de flow helemaal opnieuw gedaan nou werkt hij wel.
  • Zal het zo nog een keer proberen. (is de moeite zeker waard)
  • Ik heb net een update op github gezet. Als je weet hoe je via CLI de app kan runnen dan zou je die eens kunnen proberen. Ik zal binnenkort een update in de store submitten die een aantal issues (waaronder styling) oplost.
  • Ik heb net een update op github gezet. Als je weet hoe je via CLI de app kan runnen dan zou je die eens kunnen proberen. Ik zal binnenkort een update in de store submitten die een aantal issues (waaronder styling) oplost.
    Ga het zo proberen..thanks..

  • mbalik79mbalik79 Member
    edited May 2017
    mbalik79 said:
    Ik heb net een update op github gezet. Als je weet hoe je via CLI de app kan runnen dan zou je die eens kunnen proberen. Ik zal binnenkort een update in de store submitten die een aantal issues (waaronder styling) oplost.
    Ga het zo proberen..thanks..

    @jjtbsomhorst

     Net de Beta versie van github geinstalleerd..maar helaas. Hier triggert er niets...snap ook niet waarom.
    Hieronder screenshots...


    [EDIT] Het werkt, maar alleen als ik de tijd op 0 minuten zet. Maar dat is in ieder geval iets :)
    Bedankt!

  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited May 2017
    Zou je het project eens kunnen draaien via CLI en mij de output kunnen laten zien.   
  • Zou je het project eens kunnen draaien via i en mij de output kunnen laten zien.   
    Hoe bedoel je?

  • mbalik79 said:
    Zou je het project eens kunnen draaien via i en mij de output kunnen laten zien.   
    Hoe bedoel je?

    Zou je de huidige beta versie willen installeren van github en die willen draaien via CLI? Ik heb wat debug informatie toegevoegd en wil even zien wat er gebeurt precies
  • Bedankt hier kan ik iets mee
  • Bedankt hier kan ik iets mee
    Graag gedaan...ga morgen weer verder met spelen ;)
  • Could you install the latest version from GitHub and remove all your favorites and add some again to see if it works now. Also do you have any mapping's defined?

    I just tested it over here and it all seems to work. From your screenshot it looks ok. Also I can see that it should have triggered something (The true message)
  • @mbalik79 And did you try already? 
  • mbalik79mbalik79 Member
    edited May 2017
    @jjtbsomhorst

    Gonna try as soon as possible. My dad is in the hospital, so little less time..
  • oh no worries. Hope he's getting better soon!
  • @jjtbsomhorst
    Heb wat tijd gevonden om de app te proberen. Welke versie moet ik installeren van github. De log hierboven heb ik met de beta versie gemaakt. Verder klopt het wat je zegt dat alleen de 1ste favoriet wordt getriggerd, de rest niet. Verder heb ik de mapping voor de kanalen ook ingesteld
  • Je zou het met de huidige versie van de app op github kunnen proberen. Heb daar het e.e.a. aangepast. Als dat ook niet lijkt te werken dan ga ik denk ik de structuur omgooien (intern). 
Sign In or Register to comment.