This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Externe speaker voor Homey

JaapPeltJaapPelt Member
edited April 2017 in Nederlands
Gegroet, 
Mijn oude blauwtandluidsprekertje heeft het begeven, dus ik heb een JBL go gekocht om Homey een wat warmere stem te geven. Helaas blijkt de JBL go na 5 minuten zonder muziek zichzelf uit te zetten. Dat is dus een no-go... (terug naar de winkel).
Kan iemand me een alternatief aanraden? Liefst iets met een redelijk vol geluid waar sporadisch ook een achtergrondmuziekje op afgespeeld kan worden en liefst niet duurder dan een paar tientjes.

Comments

  • FloodnlFloodnl Member
    edited April 2017
    Denk dat je het beste eens bij de mediamarkt eens kunt kijken voor un speakertje de verkoper weet vast wel of ie aanblijft of niet en anders eens kijken bij de pc speakers maar die zijn meestal iets groter. 
  • JaapPeltJaapPelt Member
    edited April 2017
    Daar ben ik inderdaad begonnen. Ik heb een aantal relatief goedkope speakertjes bekeken en de gene genomen waarvan ik hoopte dat die een half redelijk geluid zou produceren. Ik weet niet hoe de media markt bij jou in de buurt is, maar hier vertelt de verpakking vaker meer dan de verkoper. 

    De "feature" van batterij besparen is echter moeilijk te vinden dus blijven er 2 alternatieven over: 
    1) ze allemaal uitproberen 
    2) hier eens vragen of iemand die niet al gedaan heeft
    optie 3 is om eerst online de gebruiksaanwijzing door te lezen, maar die is saai en valt dus af :wink:
Sign In or Register to comment.