This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Recensie in de Volkskrant 14-12-2016
PieterKleinjan
Member
in Off-Topic
Vandaag een recensie van Homey in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/economie/de-digitale-butler-voor-het-hele-huis~a4433594/
Best wel een positief verhaal eigenlijk.
http://www.volkskrant.nl/economie/de-digitale-butler-voor-het-hele-huis~a4433594/
Best wel een positief verhaal eigenlijk.
Comments
De Nederlandse stemmen van Homey zijn zaaddodend zakelijk.
aangezien we toch geeks zijn: "De aanwijzingen op het supportforum van Athoms website zijn voer voor geeks"
Ik moet zeggen dat ik die functie ook mis in Homey, je hoeft niet om te kijken naar de kleur van de ring om te zien wat er aan de hand is.
"Sorry, I did not understand the question I heard." (spreek duidelijker)
"Sorry, I cannot find the answer to the question I heard." (duidelijk verstaan, niet duidelijk wat te doen)
Ps. net nog wat US-commando's geprobeerd, zoals "order pizza".
In plaats dat ze normaal zei dat dit niet mogelijk was voor mij, stuurt ze me nu naar een setup pagina in de app... Amazon Prime en Alexa naar NL binnenkort?