This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Ir signaal ...kan een Iphone het IR signaal zien van Homey

ErikBErikB Member
edited December 2016 in Questions & Help
Heb even een simpele vraag Ik heb een Iphone 6plus deze ziet GEEN  Ir signaal van Homey nu weet ik dat niet elk signaal word gezien
bv mijn cooper&hunter remote ziet de Iphone wel  maar bv van de samsung ziet die hem niet ,kan ik het testen met me Iphone is de vraag ,Ik hoor het graag dan ben ik weer een stapje verder in me speurtocht.alvast bedankt

Comments

  • Als Je de ir leds kan zien door de openingen in de behuizing, dan zou je het signaal kunnen zien door middel van de camera in je telefoon.
  • ErikB said:
    Ik hoor het graag dan ben ik weer een stapje verder in me speurtocht.alvast bedankt
    Waar ben je naar opzoek? 
  • Try with ur front camera because the back camera has probably an IR filter on it

  • Als Je de ir leds kan zien door de openingen in de behuizing, dan zou je het signaal kunnen zien door middel van de camera in je telefoon.
    die kan ik zien marcel maar ik wil weten Of een Iphone 6s het kan zien   dat ik de zekerheid heb,Op dit moment kan ik niet met zekerheid zeggen dat Homey bv goed werkt,
  • Thx Roco,,, i try that one
  • ErikBErikB Member
    edited December 2016
    Oke the backsite cam that was the trick ...Homey works  now the question why  is de signaal  not oke.
    because the orignal signaal as 2 flash's....and homey sends only one
Sign In or Register to comment.