This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

groen led

Wil groen led zeggen dat homey zich aan het updaten is, dat duurt nu toch al dikke 30 minuten ?

Comments

  • GROEN?
    Ik kan me die ring niet herinneren....
    https://www.athom.com/nl/ondersteuning/KB000009/
    Staat niet op de kaart!
    @Annemarie , of iemand anders van Athom,
    Is dit een incident? Of tijd voor een update van het kb000009 artikel?
  • i just received my device.
    after connecting it to my network its also pulsing green and nothing else happens.
  • "Homey pulseert groen wanneer iets goed ging, en rood wanneer iets fout is gegaan. Daarnaast kunnen apps pulsen in diverse kleuren weergeven. Zo kan bijvoorbeeld een weer app geel pulsen wanneer je om het weer vraagt en het buiten zonnig is."

    So I guess Homey is busy doing something?
  • @ikenzo66 & @paulus it means that you connected to wifi but didn't go through the rest of setup . This can happen when you wait a long while for you device (laptop/computer) to connect back to your home wifi (on which you installed your Homey). To solve this you can just go to setup again. Turn your Homey (by pulling the plug) and going to the process and setup again. 
  • Hoi Annemarie,
    Ben net weer opnieuw begonnen maar hij blijft weer staan bij het scherm waar hij zegt connected and homey is checking for updates.
    Ring pulseert ook gewoon weer groen.
  • thx, ik zie nu de download balk :)
  • Vandaag ook mijn Homey binnengekregen, duurde inderdaad even alvorens de setup verder ging. Maar hij is geinstalleerd nu. Kan alleen geen enkele app installeren, maar zal daarvoor een aparte thread aanmaken.
  • pauluspaulus Member
    edited October 2016
    Serger, heeft die bij u ook lang op 1procent blijven hangen, hier blijft hij al 15minuten hangen op 1procent
  • Vandaag ook mijn Homey binnengekregen, en ook bij mij wacht ik nu al 30 min maar er gebeurd niks. hij is geconnect aan wifi. en toen hield het op..... lamp blijft groen pulseren.

  • @Paulus: bleef bij mij enkele minuten op 1% hangen, daarna ging hij verder.
    @Bas: dank voor de link, ik had 'm ondertussen zelf ook gevonden, en daar ook gepost (helaas werkt de oplossing van Annemarie niet).
  • Welkom allemaal  :) en veel plezier met jullie Homey! 
  • klaas said:

    Vandaag ook mijn Homey binnengekregen, en ook bij mij wacht ik nu al 30 min maar er gebeurd niks. hij is geconnect aan wifi. en toen hield het op..... lamp blijft groen pulseren.


    zie het al ... werkt slecht of niet via IE11 gebruik chrome , dan werkt en zie je alles .
  • The Homey-GUI will only work fully on chrome
  • Inderdaad via chrome werkt de update perfect :)bedankt voor de tip
  • Heb na 6 pogingen nu eindelijk het account kunnen aanmaken.
    Ik kwam tot de volgende oplossing.
    Nadat ik mijn wifi had ingesteld op de Homey ben ik overgeschakeld naar mijn 5 ghz netwerk.
    toen zag ik wel dat hij ging updaten en is nu klaar
Sign In or Register to comment.