This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

'Apple werkt aan prototype van fysieke spraakassistent' ("Apple reportedly develops its own Homey")

Comments

  • Alle grote spelers zijn ermee bezig momenteel....large userbase en dus grote potentiele afzetmarkt....
  • Is op zich wel een dingetje als juist Apple het nu ook gaat doen....
    Smartphone, werd pas groot toen apple het deed.
    Tablet, werd pas groot toen apple het deed.
    Smartwatch, werd pas (relatief) groot toen apple het deed.

    Anyway, we'll see...
  • De kracht van Homey zit hem mijn inziens niet zo zeer in het speech gedeelte. Dat is een mooie toevoeging. De kracht zit hem wat mij betreft in het connecteren van de diverse draadloze technologieën en de flow en app mogelijkheden.
  • There has to be one leader, one ball to rule them all :) whose soul purpose isn't marketing the apple-/google-/amazon- store...
  • Ehm de kracht van Homey wb spraakherkenning is inderdaad niet helemaal vergelijkbaar met Siris spraakherkenning. Maar goed, laten we hier maar geen bashing topic van maken... ;) 
  • Cassie said:
    De kracht van Homey zit hem mijn inziens niet zo zeer in het speech gedeelte. Dat is een mooie toevoeging. De kracht zit hem wat mij betreft in het connecteren van de diverse draadloze technologieën en de flow en app mogelijkheden.
    Helemaal mee eens. Toch mogen ze wel wat kracht training gaan doen. Tot nu toe heeft hij nog nooit alle technologieën weten te combineren. Na iedere update werken er diverse dingen niet meer en andere wel weer. In theorie is het een uniek apparaat, maar in de praktijk werkt het nog niet helemaal. 
Sign In or Register to comment.