Welcome to the Athom Community Forum! This is a place to share ideas, ask for help and discuss about Homey in general.

Please read Welcome to the forum to get started.

Homey heeft geen zin meer om te reageren

Sinds 10 okt (jl.) heeft homey besloten om niet meer te reageren op mijn directe stemcommando`s.  Wanneer ik "OK Homey" roep dan gaat zijn LED ring wel fanatiek aan, dus luisteren doet hij nog wel. Maar wanneer ik vraag of hij het licht wil uitdoen in mijn huiskamer (wat voorheen wel werkte) dan geeft Homey mij de silent treatment. 

Zijn er nog andere gebruikers die hier last van hebben? Een aantal maanden had ik hetzelfde probleem en toen bleek dat meerdere gebruikers hetzelfde ervoeren, vandaar mijn navraag om uit te sluiten dat het niet alleen mijn homey betreft.

Comments

• bvdbosbvdbos Moderator, Backer - Geek Edition
    Werkt voor mij. Heb je een herstart geprobeert (instellingen-systeem) of een PTP (stekker een minuut of twee er uit en er weer in)?
    1. Heb hier geen problemen. Maar wat zie je als je naar <ip adres van homey> / /manager/speech-input/ gaat met je browser? Daar zou moeten staan wat homey vertaald wat je hebt gezegd. 
    2. Kun je de verlichting nog wel aan zetten met de app? 
Sign In or Register to comment.