Welcome to the Athom Community Forum! This is a place to share ideas, ask for help and discuss about Homey in general.

Please read Welcome to the forum to get started.

Overleden Homey

Beste forum leden,

Ik heb een Homey overgenomen van een kameraad van mij. Bij hem werkte alles uitstekend dus ik de Homey bij mij aangesloten en geprobeerd om hem te installeren.

Na wat pogingen te hebben gedaan incl. de modem terug gezet te hebben naar fabrieksinstellingen kon ik de Homey eindelijk verbinden met mijn netwerk. ( groene leds)

Ik reeg direct een melding dat er een update was en dat hij deze eerst wilde installeren.
Na deze update wilde Homey ook een of andere spraak downloaden.
Na 27,1% van het downloaden stopte hij ermee. Na ruim een half uur wachten stond het downloaden nog altijd op 27,1%
Ik heb toen besloten om de update te beëindigen en het opnieuw te gaan proberen.

Nu heb ik z'n gevoel dat dat een foute actie was van mij. Mijn Homey praat nu helemaal niet meer.
Als ik hem opstart zegt hij niets meer en zodra ik hem op zijn kop houd zodat hij zich reset telt hij ook niet meer af.

Nu heb ik hem gewoon aan staan en eerst nu branden alleen nog maar de oranje LED's op een continue sterkte.

Is er een mogelijkheid om de Homey compleet te resettten zodat ik er wat mee kan.
Hij zend geen Wi-Fi signaal meer uit zodat ik hem kan linken aan mijn netwerk en doet helemaal niets meer.

Met vriendelijke groet,
Tommy


Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Moderator, Homey Ambassador
    edited June 19
    Modbreak:
    Verplaatst naar het Nederlandstalige gedeelte van het forum

    Je kunt het beste even contact leggen met de support van Athom per mail als de supportartikelen om Homey te resetten geen oplossing bieden. 
  • FloodnlFloodnl Member
    edited June 20

    Nu heb ik z'n gevoel dat dat een foute actie was van mij. 
    Ben dr bang voor ja..  Nooit tijdens een update een apparaat (niet alleen homey) uitzetten of stoppen.   (die update duurde bij mij ook ongv. Een uurtje) 
  • Dank je voor tip. Morgen even terug naar de winkel.

  • bvdbosbvdbos Moderator, Backer - Geek Edition
    @Tommy_Homey Ik denk dat het makkelijker is om even contact met support@athom.com op te nemen. Homey zit zo in elkaar dat een echte brick niet mogelijk is. Er is altijd een manier om een reset uit te voeren. Ik weet niet of @Bram al terug is van vakantie maar anders kan iemand anders van Athom je erbij helpen...
  • @Tommy_Homey heb je al contact gehad met Athom? 
  • Hallo forumleden,

    Ik heb eergisteren een mail gestuurd naar Athom en vandaag een reactie gekregen dat ze er mee aan de slag gaan.
    Wordt vervolgd ............
  • Vandaag de Homey terug gestuurd naar Athom ter reparatie. 
Sign In or Register to comment.